lördag 1 december 2012

Kapitel 72 - Konståkerska? och ny medlem

Detta har hänt: Tvillingarna Sonia och Steffy växte upp till ungdomar, Rex och Nova blev ihop, De hade en mysig utekväll i snön och stjärnorna, Nova försökte få vapenvila mellan henne och Rex ex-fru Christi, Nova spydde trodde hon var magsjuk, men det visade sig vara en bebis i magen och Nova friade till Rex och de gifte sig i badrummet(romantiskt). Har du inte läst kapitel 71 än, kan du göra det HÄR


 Nichol gick till vinterfestivalen och åkte lite skridskor, hon blev riktigt duktig efter att hon fått öva ett tag.

Väldigt duktig för att vara en gammal tant. Hon är ju inte som alla andra äldre damer. Hon är inte stel och har ont i hela kroppen, hon är som en ungdom.

Hon träffade även Christi, Rex ex-fru. Nichol insåg inte att det var Christi hon pratade med förrän efter tat hon hade talat om att hon hade fått ett barnbarn och att det var Nova som hade fått barn nyligen. Trotts detta gratulerade Christi Nichol och båda gick därifrån utan en fajt.

Varför gör man snögubbar som har med liemannen och göra? Jag insåg att jag gjorde liemannen när jag var klar och ett av barnen hade gjort liemannen också. Vad är det frågan om, längtar vi efter döden eller?

Införskaffa oss lite mer sittplatser och vi gjorde ett presentbyte med en del vänner och förstås familjen. mer familj än vänner faktiskt. Det var roligt. Penny fick sin efterlängtade cykel. Jag fick ett konsnärsstaffliet som jag sålde då jag redan har ett, Penny fick även en barnugn som hon kan göra godsaker till oss, Henrik, Rex och Liam fick regnbågslampa.

Hoppsan en mistel kom det upp också. Den bara kom dit vet inte alls vart den kom ifrån. Nova och Rex provar sina pussegenskaper under misteln. Vår stora Tv går ju inte att missa eller vad säger ni?

Vi var över 15 personer på denna present bytardag. Dock blev det alldeles för mycket folk och vi byte presenter ganska snabbt och återgick till vardagen. Den mystiska varelsen kom över också, jag fick lära mig att han hette Aphpo Thobanob, underligt namn men han är ju rätt underlig så det passar väl antar jag.

Ja men då var det dags för ännu ett barnbarn att komma till världen. Rex och Nova skyndar sig till förlossningen för att välkomna den nya medlemmen till familjen. Vi väntar ivrigt på vem den lille är. Är det en pojke eller flicka? Det är många frågor som ställs.



Här kommer en video på när Nichol åker skridskor. Kolla och njut jag säger inget ni får kolla.. Enjoy

4 kommentarer:

  1. Haha, Liemannensnögubbar?! :O XD
    Priceless! :D

    Vilken presentbytarfest! Så många där och så fina presenter. Längtar efter en presentbytarfest i min Legacy, kan jag säga. :D

    Och jättefin video med underbar musik till. :D
    Nichol är riktigt duktig. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp de kan tydligen bygga liemannen :S

      Ja blev riktigt mycket simmar :O men gick bra ändå.

      Ja jag gillar den videon som jag gjort första gången så..

      Radera
  2. Ja här tappar man hakan av att se dessa Liemansnögubbar, dom hade Lucinda gillat :D

    Att se en sim åka skridskor baklänges känns lite fuskit då jag inte kan det själv :-S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja jag tappa hakan jag också när jag såg dem :O

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!