måndag 9 juli 2012

Kapitel 57 - Bra att vara kändis ibland, renovering.

Detta har hänt: Nichol skrämde Juliet, Nichol fick värkar och födde en frisk liten pojke som fick namnet Jacob, Den röda fågeln dog, Benjamin står och grillar, Benjamin har även gjort en fin tavla, data/arbetsrummet blev omgjort, och sen hade jag en fråga: Kunde ni se vem som var Benjamin och Tren? Har du inte läst kapitel 56 så kan du göra det HÄR. Tryck på "läs mer" för att läsa inlägget.


Att vara en femstjärnig kändis är både jobbigt men samtidigt väldigt troligt. Denna bil fick vi i present och den är värd 105 000 § Så jag klagar absolut inte.

Vi har byggt om på våran tomt igen, vi har flyttat vårat trädgårdsland lite längre upp och gjort en ute plats.

Jag älskar ju att grilla mat till familjen och jag kommer definitivt stå här ute och grilla massor till min älskade familj. 

Jag fick sug att skulptera lite, jag har ju färdigheter i bagaget =)

Nu behöver vi hjälp med hur och vad vi ska göra med det rummet som finns i rummet längst ner till höger. Vi har ingen aning om vad vi ska göra. Har ni några idéer?

Så här ser källaren ut, längst upp till vänster finns ett spel rum, i det stora utrymmet har vi arbetsbänk och lite spel, i rummet vänster längst ner ett musikrum med piano, trummor, bas, gitarr. Sen har vi två badrum plus gym brevid. Vi är super nöjda med detta. Huset blir bara bättre och bättre för varje dag som går.

Nu ska ni få veta vem som var vem, det var inte många som gissade och det tycker jag är rätt tråkigt.

Men Tren är till vänster och Benjamin är till Höger =)

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ville bara säga att du har DEN BÄSTA BLOGGEN!!
    Den är alltid kul och läsa!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh Tack Mimmi =) Det betyder jättemkt att du säger det =) Tack :D

      Radera
  2. Gillar din Uteplats :-D

    /SallysPigge

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!