måndag 31 oktober 2011

Kapitel 1 - Dåligt med pengar



En väldigt dålig bild på vårt hus. I hagen har vi byggt ett stall åt Pontus. En bättre bild kommer på vårt väldigt lilla hus. Vi kanske måste flytta när vi blir en större familj.

Jag jobbar som stylist men det kommer troligen bli en väldigt kort karriär. Jag gillar det inte så där jättemycket så något annat får det nog bli i framtiden.


Jag och Derek är bara vänner, men vi hjälps åt att skaffa saker vi kan sälja. Vi har det väldigt dåligt med pengar nu när vi har flyttat till ett nytt ställe. Våra föräldrar dog i en brand i vår hemstad och då flyttade vi till en ny stad för att börja om på nytt. För att starta våra nya liv, vem vet kanske blir vi ett par någon vacker dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!