lördag 15 oktober 2011

3 dar kvar på röstningen, 4-5 dagar kvar tills dagen!

3 dagar kvar tills röstningen avslutas på de forum jag har satt upp röstningen. Här, ifokus och på min facebook. Dock så har det inte röstats så mycket på facebook. Det har röstats mer här och på ifokus. På ifokus leder Jones med 43 procent alltså 14 röster =)

Här ligger Jones också först med 57 Procent =) Men det kommer nog bli Jones jag börjar gilla klangen till Faith och Derek, Faith & Derek Jones =) =) Det låter faktiskt bra =)

4-5 dagar kvar tills Husdjur kommer i brevlådan =) Antingen får jag den på onsdag eller torsdag beror på hur generösa cdon är. Ibland får man saker en dag i för väg annars inte. Har fått en sak en dag senare än då den skulle ha kommit irriterande like hell.

Hoppas ni kommer att följa min serie här på bloggen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!