fredag 21 oktober 2011

Kul att så många...

Det är verkligen kul och se att ni verkligen vill följa min TS3 blogg =)
Synd att det är 2 som INTE kommer följa, skriv en kommentar och berätta varför.

Inom kort kommer det att komma bilder på min familj MEN det kommer att gå lite annorlunda till.
Kommer göra en familj, alltså Jones, Faith och Derek, men dem kommer bara vara kompisar =) de kommer även att bo på skilda vägar sedan kommer dem senare ta och gå på dejt och sådär =) Kommer även ha mindre djur än vad jag har tänkt. Kommer ha 1 häst och 2 hundar det blir ALLDELES för mycket annars.

Men en liten presentation av familjen kommer som sagt inom kort =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!