onsdag 26 oktober 2011

Ha tålamod!

Jag är verkligen ledsen att inte presentationen av min familj har kommit i land ännu!
Men jag har inte spelat sen i fredags. Jag har lite att stå i, men jag hoppas att jag kan spela lite i morgon så att jag får till att Derek kommer in i familjen igen. Han fick ju flytta ut till ett eget hus. Men ni får ha lite tålamod med mig. Jag ska i alla fall göra 5 kapitel till en början sen får ni kommentera och säga vad ni tycker =)

Ni som vill följa mig kan gilla min sida på facebook -> https://www.facebook.com/pages/Mitt-the-sims/226104470783162?sk=wall där kommer jag att posta ett inlägg varje gång som det kommer upp ett nytt inlägg/kapitel =)

1 kommentar:

  1. Hur får man kattungar / hund valpar ? du kan svara som kommentar på min blogg , wilmasundquist.bloggplatsen.se


    Jag skulle vilja ha ngt av det helst kattungar :DD

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!