onsdag 12 oktober 2011

8 Dagar kvar!

Nu är det bara åtta dagar kvar innan the sims 3 Husdjur kommer ut.
Som man längtar =) Jag vet att det inte bara är jag som väntar och längtar på detta underbara spel.
Jag skulle väldigt gärna vilja veta lite vad ni förväntar er med spelet och vad ni har för tankar om spelet.

Vad ska ni göra?
Vad för djur ska ni ha, hur många?
Hur ska din Simfamilj se ut?
Ska du bygga din egen gård eller ta någon gård som finns i spelet?

Min familj ska se ut så här. Detta kommer komma mer information om senare.

Familjen Jones ska bestå av Mamma Faith, Pappa Derek sen ska de ha ett barn sen tidigare och få ett senare. Eller om det ska bli så att det är tvillingar.
Sen ska de ha 2 hästar, 2 hundar och en katt.
Hästarna ska heta Lilipop och Gordon =)
Hundarna Kip och Fiffi =)
Och katten har jag för mig heter Missy eller nått sånt.

Och jag kommer till en början att flytta in min familj på en gård som finns i spelet redan. Sen får vi se jag kommer nog vilja spela så fort som möjligt. Och utforska världen och simmarna och djuren =)

Men Snart är det bara 7 dagar kvar, inte många timmar kvar på denna dag. =) Så glöm inte att skriva hur ni ska ha det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!