söndag 2 oktober 2011

Börja skriva igen!

När the sims 3 husdjur har kommit ut ska jag göra en ny familj i den nya staden som kommer med husdjur. Och då ska jag även försöka att skriva som en liten historia =) Och jag skulle vela ha hjälp med ett efternamn =)
Jag kommer ha 2 vuxna simmar, sedan kommer jag ha en djur vet inte vad ännu, men ett utav varje i alla fall. Sen kanske jag ska ha ett till utav något eftersom jag ska försöka avla och sälja om det nu går =)

Men runt den 19-20 oktober kommer spelet ut och jag kommer spela mycket och försöka att fota en massa =) Hoppas ni kan vänta så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!