torsdag 20 oktober 2011

The sims 3 husdjur, kul eller inte?

Simmarna har myspys i höet =) 

Fick en kommentar av Emma där hon frågar om the sims 3 husdjur är kul eller inte. Och visst är det riktigt kul =)

Dock är det ganska svårt att ha för mycket djur i hushållet. Jag spelade min familj Jones först men jag fick börja om då socialen tog mina djur =( Jag blev lite besviken och ledsen på mig själv när jag insåg att jag inte kunde få tillbaka dem på något sätt =(

Men jag började om helt och hållet så nu ska vi försöka att fixa detta på rätt sätt =)

Det jag gillar med hästarna och höet är att man får sprida ut höet så att hästarna kan äta =) Och så måste dem dricka vatten också =)

Det kommer att komma runt helgen massa bilder på the sims 3 husdjur =) Trodde jag hade tagit en massa bilder men det hade jag inte :S

1 kommentar:

  1. Jag tänkte fråga igen om det där med kattungar .
    När jag ska pratar eller ja göra något med den andra katten så då finns det inte ngn romantik sak att välj det finns leka , vänlig , unik , och elak . vad ska jag göra jag har försökt så länge , går den med ett hund hus eller måste ,mna ha ett katt hus? :;) svara på min blogg www.wilmasundquist.bloggplatsen.se

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!