måndag 17 oktober 2011

Inte långt kvar! Det är kul också =)

Nu är det inte många dagar kvar, i morgon kommer dagen gå sakta tror jag. Jag själv ska till både mega(klädbutik jätte stort) och sedan till arbetsförmedlingen i sisådär en timma eller så. För att kolla om det finns några jobb. Det är en ungdomsmässa så jag ska försöka hitta något intressant =)

Så min dag i morgon kommer jag ha annat att tänka på. Men på onsdag kommer ju gå ganska sakta då dem timmarna innan spelet dimpar ner i brevlådan om det nu kommer på onsdag det är ju inte säkert. Men vi hoppas verkligen på det.

En annan sak som är kul är att ni röstar och att ni följer min blogg =)
Jag ska verkligen försöka att uppdatera med "avsnitt" av min nya serie om min senaste familj som jag kommer att börja med =) familjen Jones ser det ut att bli, men vi får se i morgon =)

Tack för att ni röstar =)

1 kommentar:

  1. Är the sims husdjur kul eller!!??? :D jag kan knappt vänta tills jag skaffar det!

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!