söndag 6 november 2011

Kapitel 2 - Flirtig


Eftersom jag gillar Derek sen tidigare så kändes det inte alls konstigt att lägga in lite flirtar när jag pratade med honom i vardagsrummet, allt kändes så avspänt och bra. Just nu sover vi inte i samma säng eftersom han inte vågar det än. Men efter denna dag är slut kommer jag att lägga mig i sängen i hopp om att han ska lägga sig bredvid mig.


Vi pratade även mycket i badrummet, vi har inte alls mycket saker i vårt hus men jag hoppas väldigt mycket på att vi kommer att kunna leva normalt utan att vara rädda om att vi inte har några pengar, nu gör vi samma måltider och äter rester när det finns i kylskåpet. Vi måste spara men det är inte lätt alltid. 




Nu har vi flirtat med varandra en lägre tid nu och äntligen mjukna vi båda upp och äntligen kom vår första kyss. 



Och nu kan vi ligga i samma säng =) Men dessvärre är inte våran säng så bra, vi sover dåligt båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!