tisdag 29 november 2011

Serien = funkar inte? utmaning

Uppenbarligen så är inte serien någon hit i bloggen direkt. På de två första kapitlerna så är det mellan 13-15 stycken som läst den. Och på 3an och fyran har fått 7 respektive 9 personer som läser. och därav har jag INTE fått någon som helst kommentarer på dem där ni inte berättar vad ni tycker, när man inte får någon som helst reaktion från sina läsare så ger man upp, sån är i alla fall jag vad det gäller mitt skrivande. jag har gjort en annan serie en annan gång och då gav jag upp efter 2 kapitlet. Det komiska är ju att allt annat jag skriver om som inte har med serien att göra får över 15-20 personer som läser dem.

Om ni vill att jag fortsätter, skriv vad jag kan förbättra, vad som är bra och dylikt. Och jag har inte spelat the sims 3 på ett tag men ska försöka göra det i morgon så kommer väl upp ett kapitel i morgon istället. Jag vet att storyn skulle komma upp måndag och fredag men det går inte att hålla det konceptet en längre tid.

Men jag funderar även på att göra olika utmaningar i the sims 3 också. Antingen blir det bara detta om inte serien fungerar för det känns inte som om den gör det tyvärr =( eller så kommer det bli både denna utmaning och serien men då får ni ha ett visst tålamod. Och ni måste visa att ni VILL ha serien. Ni var så enormt engagerade när jag påbörjade röstningarna på vad simmarna skulle heta och dylikt. Men när serien väl börjar kommer det inget engagemang alls från er =( Och det tycker jag är grymt tråkigt och då känns det som om det inte är någon idé att fortsätta med serien.

Men tillbaka till utmaningsidén. Jag vill ha mål för mig själv som jag ska försöka uppnå. Som att få så många barn med ett par tills dem blir gamla. Som mest har jag fått 11 barn.

Men det kan finnas mer utmaningar man kan ta på sig när man spelar. Har ni något man kan utmana sig själv med så kom med det =) det vore roligt att få lite att bita i, och jag kommer att berätta hur det går i varje utmaning =)

2 kommentarer:

  1. kan du inte göra någon ny serie? :D tycker det är roligt att läsa iaf :D

    SvaraRadera
  2. Om du har destenation världen kan du göra en utmaning som går ut på att en sims ska nå nivå 3 i visum i alla länder plus utforska alla gravar. En anan utmaning kan vara att nå visumnivå tre utan att utforska en gravkammare alltså geno samla uppdrag. En till ide´ kan vara att göra en familj där du ska få med alla övernaturliga varelser som finns med dom expansionpaket du har t.ex. plantsim, älva, häxa, sjösim medmera. Förlåt för eventuela stavfel.

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!