måndag 14 november 2011

Röstning avslutad/ Accepterar inte....



















Röstningen är avslutad och som ni kan se så fick Måndag och fredag 17 respektive 18 röster =) Härligt :D
Ni var 32 stycken som röstade totalt. Tack för att ni vill delta =)

Men en sak vill jag säga. Jag gör den här bloggen för att jag TYCKER det är roligt. Jag är inte ute efter några taskiga kommentarer om hur jag skriver eller nått sånt. Jag fick nämligen en kommentar om det var i dag eller i går och jag tänker INTE acceptera såna kommentarer i bloggen, jag kommer inte publicera såna kommentarer.

Jag ogillar folk som är taskiga och kommer med elaka kommentarer. Personen attackerade hur jag skriver, att min serie jag skriver är dålig och dylikt. Dock tänker jag inte ta åt mig av det här, min serie skulle kunna vara så mycket bättre men jag vet inte hur.

Så nu vet ni detta, jag accepterar inte några elaka kommentarer dem publicerar jag inte på bloggen. Jag vill inte ha någon negativ stämning i min blogg så därför har jag bestämt att ha det så som jag har. Jag hade inte ens tänkt ta upp detta om denna kommentar men jag känner att jag är tvungen. Jag kommer som sagt inte acceptera sånt beteende från personer som vill trycka ner folk. Om du tycker jag skriver dåligt, Vad i hell skotta gör du här? Jag tvingar dig inte att gå in här på bloggen och läsa. Hur svårt är det att skita i och gå in på en blogg du inte gillar?

Väx upp!!!!!!!!!!!!!

Men som sagt måndagar och fredagar kommer ni kunna läsa min serie jag kommer inte sluta för att en person säger att jag skriver dåligt. Jag har fått höra andra saker från folk så. Men ni får kapitel 3 i morgon istället men sen faller avsnitten på måndagar och fredagar =)

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!