onsdag 16 november 2011

Kapitel 3 - Bröllop


Eftersom vi inte har så mycket pengar att ta utav försöker vi att odla våra egna grönsaker och frukt. Jag är även egen företagare så jag måste gå till matbutiken och sälja mina frukter och grönsaker. Men vi gillar det här.

Ni kan inte ana vad som hände innan dagen var slut. Derek friande.
- Faith, vill du gifta dig med mig?
- Oh Derek, det är klart jag vill!

Vi hade ett privat bröllop så bara djuren kvar hemma och blev våra vittnen. Det var skönt att inte ha ett riktigt bröllop heller.
Dagen efter fick jag sitta och skriva tackkort, och dem blev ju bara till djuren. men det är ju tanken som räknas.. 




















Inte långt efter vårt bröllop blev jag gravid, en underbar känsla. Jag kan inte alls förstå att vi snart ska ha barn.

(Glöm inte att kommentera =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!