torsdag 24 november 2011

Serien har INGET med Legacy..

Jag fick en kommentar: "Vill bara informera dig om att det inte är en riktig Legacy du påbörjat.... Du får inte gifta dig med dina egna simmar - du måste välja dem som finns i spelet! Bara så du vet!"

Nä det vet väl jag också att jag inte är riktig legacy. Men jag är inte ute efter att spela efter en massa regler. Den enda regeln jag har i mitt spel är att jag INTE får använda pengafusket. Så legacy har inget med mitt spelande att göra. Det har aldrig varit något som har intresserat mig att spela efter en massa regler, förutom att jag inte får använda pengafusket.

Så jag har påbörjat att inte spela med legacy MEDVETET! Som sagt min blogg har inga som helst koppling till legacy.

Vet inte alls vart personen har fått för sig att jag spelar enligt legacy regler. 

1 kommentar:

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!