måndag 21 november 2011

Kapitel 4 - Konsekvenser


Nu kan vi bara vänta på att bebisen ska komma. Jag och Derek väntar ivrigt.



Nu var det äntligen dags för att åka till sjukhuset och föda. Jag längtar tills vi får se vem som gömmer sig i magen.


Äntligen har hon kommit, lilla Hope. Hon är frisk och kry. Både jag och Derek är väldigt tacksamma för vad vi har i vårt hem. Vi älskar verkligen vår lilla flicka.


Pontus fyllde för inte allt så länge sen och det kom tre vildhästar till oss. Jag vet inte om dem firade med honom, men det verkar nästan så. Han försöker få vänner =)


Det är mycket som förändras när Hope föddes, vi förlorade våra älskade djur. Så nu är vi djurlösa. Men jag hoppas på att vi kommer att få en chans att få ha djur igen. Och nu är jag gravid ännu en gång.

1 kommentar:

  1. Vill bara informera dig om att det inte är en riktig Legacy du påbörjat.... Du får inte gifta dig med dina egna simmar - du måste välja dem som finns i spelet! Bara så du vet!

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!