fredag 14 december 2012

Kapitel 76 - Bästa vänner och förstörelse

Detta har hänt: Penny blev tonåring och blev en vacker ung dam, Nichol försökte skriva en bok i biblioteket då hon ville komma från huset, Morfar Benjamin och barnbarnet Nathan mös i gungstolen, En ny familjemedlem tillkom hunden Muffe och Penny försökte lära honom jakt. Har du inte läst kapitel 75 kan du göra det HÄR


- Jag älskar dig kära tvillingbror.
- Jag älskar dig också Liam.

- Kan vi inte vara bästa vänner för alltid?
- Vilken bra idé Liam, det gillar jag absolut. Vi måste då lova att höra av oss till varandra lite då och då.
- Ja det tycker jag också

När man är hund får man förstöra saker utomhus speciellt om det är en snögubbe som ser ut som liemannen.

"höhö, där fick den där liemannen."
Det är någon mer som inte tycker om liemannen ser jag. Men Muffe har en historia som ligger bakom varför han inte gillar liemannen, men vem gillar egentligen den mannen? Muffes husse och matte dog båda samtidigt och liemannen kom och hämta dem båda. Muffe såg det här och har fått spår efter detta. Skötaren som tog hand om Muffe innan oss berättade detta.

Rex var på vinterfestivalen och åkte skridskor med en annan tjej än sin fru Nova.

Han stod och flirtade öppet med en annan tjej mitt framför appaloosa plains invånare OCH framför Nova. Nova fick se honom flirta och vara intim med henne.

REX Vad gör du? Du har fru och barn, älskar du dem inte längre? Ingen förstår någonting om vad som händer.


























- Du din.....
- Min vadå?
- Du är en sån lögnare, du lovade att vara trogen mot mig. 
- Va? det har jag väl aldrig lovat heller.
- Är du dum i hela huvudet eller? Vart är dina hjärnceller? Vart var du när vi gifte oss? 
- Jag var i ett badrum och gifte mig med dig.
- Precis vi stod i ett badrum, och gav våra löften till varandra. VI LOVADE ATT VARA TROGNA TILL VARANDRA INTE ATT VARA OTROGEN MOT VARANDRA! 
- ......
- JAG HATAR DIG REX!!!

4 kommentarer:

  1. Keith Request tycker väldigt mycket om Liemannen... :D Deras gemensamma son också. :)

    Men jag förstår stackars Muffe... vad traumatiserande att få se båda sina älskade ägare föras bort av honom på en och samma gång... :(

    Rex, hur kan du?! :O
    Inte vidare smart av honom att göra det inför halva staden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hum mina simmar kommer tappa hakan när jag berättar det här :O

      Ja det är så synd om Muffe =( (önskar att dem gav honom ett bättre namn dock)

      Ja du, du får la fråga honom :O Jag fattar inte heller hur han kunde göra så här mot Nova.. Speciellt itne som du säger inför halva stan :S

      Radera
  2. Nämen Rex! Den där otroheten drabbar många simmar tyvärr, stackars Nova :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättesynd om henne =(

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!