tisdag 4 december 2012

Kapitel 73 - Nathan och Ny frisyr utan tillåtelse

Detta har hänt: Nicho var till vinterfestivalen och lärde sig att åka skridskor, Hon träffade Rex ex-fru Christi, De lärde sig och göra liemannensnögubbar, Presentbytar dagen kom och vi bytte presenter, Rex och Nova pussades under misteln, Mycket folk blev det på presentbytar dagen och Nova fick värkar så hon och Rex åkte till sjukhuset. Har du inte läst kapitel 72 kan du göra det HÄR


Henrik sitter vid köksbordet och gör sina läxor. Jag blir verkligen stolt över mina barn, att dem sköter sig i skolan och gör sina läxor innan dem gör något annat på när de kommit hem efter. Men gör man inte sina läxor får man inte göra något annat, så fick jag växa upp och så får även mina barn växa upp.

Efter läxorna gick Henrik ut i snön utan några ytterkläder på sig. Han hittade en ekorre som han tog upp och lekte med, och förstås så blev han biten av den. Men han överlevde i alla fall.

- Henrik vill du lära dig lite om matlagning?
- Ja, det vill jag hemskt gärna göra.
Nova började prata länge och väl om matlagningen och Henrik höll på att missa studentbalen. Men han hann dit i alla fall och hade roligt fastän han blev nobbad.

Nova och Rex fick en son som fick namnet Nathan har hunnit bli småbarn och nu börjar lära sig gå och prata. Det är inte alls lång tid kvar innan han åter igen fyller år. Nova är stolt över sin son och att hon har honom hos sig. Hon älskar honom villkorslöst, och älskar att vara mamma.

Liam gick till frisören utan att ha frågat varken mig eller Nichol. Nichol blev väl inte direkt glad över att han gjort en förändring utan att prata med oss först. Men nu är det gjort så vi får väl låta det vara för denna gång.

Så här ser Liam ut nu. Vad tycker ni om honom? Passa han bättre i den frisyren han hade till vänster eller är den nya frisyren bättre?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tycker faktiskt bättre om den till höger måste jag säga :D

      Radera
  2. Det blev en liten pojke! :D
    Man ser inte så mycket av honom, men gud, så söt han är av det lilla man ser! :D

    Jag tycker att Liam passar i båda också, men jag tror faktiskt jag gillar den till vänster lite mer. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tar sällan bild på när de är nyfödda tycker alla ser likadana ut. så det blir när dem blir småbarn :D

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!