torsdag 29 november 2012

Nytt datum för kapitel 72

Kapitel 72 kommer inte ut i bloggen förrän i helgen tyvärr. Jag jobbade måndag, tisdag var ledig igår(onsdag) ska jobba i dag(torsdag) och jag vet inte om jag jobbar i morgon eller om jag är ledig. 

Är jag ledig i morgon så kommer jag åka ut till Marieberg köpcentrum med en kompis för att köpa in de sista julklappar och även presenter till min bror eftersom han och svägerskan fyllt år och vi ska fira dem på lördag.

så någon gång i helgen kommer ni få kapitel 72. Är ledsen för att jag ändrar datum hela tiden men jag kan inte hjälpa det då privatlivet går före the sims jag hoppas ni förstår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!