fredag 16 november 2012

Huset som det ser ut just NU!!!

Eftersom jag startat en omröstning om jag ska bygga om huset som Familjen Jones/Håger/Scott bor i så vill jag visa hur de bor på ett ungefär med bilder som är ovanifrån huset. Även en bild på självaste huset framifrån.

Tryck på bilderna för att se dem bättre.

För er som följt min legacy vet att det är många som bott i huset. Grundarna Faith och Derek Jones flyttade in med sina djur. En häst och en hund.
I dessa kapitel kan ni se hur huset ser ut genom tiderna: Kapitel 1,  Kapitel 6Kapitel 21

I kapitel 21 så har detta hus kommit till som är på bilden ovan. Huset har ju dock fått sig en makeover ytligare efter kapitel 21

Här ovan ser ni en bild på huset i helhet.

 En lite bättre översikt på huset ovanifrån. Poolen har blivit betydligt mindre sen Jacob och Noah dött i den.

Här ser ni en överblick på hur huset ser ut inne. Längst upp till vänster vid trädgården, Arbetsplats och bokhylla, ytligare till vänster hittar vi djurens tillhål. Sen har vi vardagsrummet , på höger sidan hela raden uppifrån och ner är sovrum. Två toaletter längst ner i bild plus kök vid bilarna och ännu ett sovrum i vägg med köket.

















Källare finns också. Gym, musikrum och lite spel håla finns också här nere.

Så vad tycker ni? Ska jag riva detta hus och göra ett annat lite mer roligare hus? (försöka i alla fall)

4 kommentarer:

  1. Familjens hus är definitivt unikt och jättesnyggt som det är. :D

    Men samtidigt är det kul att bygga om och få nytt ibland. Särskilt när nästa generation tar över med sina egna idéer, tankar och önskemål. :)

    Personligen skulle jag gärna vilja se hur du skulle bygga om huset för att passa kommande generationer. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi får se vad folk röstar de kommande dagarna :D

      Radera
  2. Ja tycker som Mitchika, huset är bra som det är, men det är alltid kul med något nytt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tröttnat på huset en aning *ler* Och familjen kan ju inte ha julbelysning då det inte finns något tak.

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!