torsdag 26 januari 2012

Kapitel 19 - Svårt och släppa taget

Det är så svårt att släppa taget om barnen, men dem växer och skaffar jobb och familj. Det är bra att dem flyttar ut och försöker få sig ett eget liv än att bo kvar i huset.



Hunden Micke och jag myste lite i soffan. Det var grymt mysigt men jag vet inte om Polly tyckte det var så jättekul att se mig mysa lite med Micke.. Hon ser lite sur ut faktiskt. 

Min make Clay har blivit åldring. Men han slutar inte på brandstationen för det. Han älskar verkligen sitt jobb och han kommer inte sluta i första taget.

Jag såg min pappas ande i dag. Han var inne i stan och det är grymt konstigt att han var så långt ifrån kyrkogården.. eller?

Arvid gick på sin bal, hade hade roligt och dessutom blev han balens kung. Mitt mamma hjärta ler. 


Dagen efter hans bal så blev han ungdom, min lilla pojk har växt upp till en väldigt fin ungdom. Nu har han flyttat till eget och faktiskt byggt sitt egna hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!