fredag 6 januari 2012

Kapitel 14 - Husgöra och uppväxt

Att göra hushållssysslorna är ju ett måste och Clay tar hand om dem. Jag är höggravid och börjar bli trött på det. Alice börjar bli stor.


 Medan jag sov så gjorde Clay lite hushållsgöra. Han bädda sängen...

 Betalade våra räkningar på dryga 550 simdaler
 Gjorde fint i vårt kök som jag inte gillar så fruktansvärt mycket egentligen, jag vill renovera åter igen. Men hur?
 Clay gav djuren mat, dem äter väldigt mycket jag skulle behöva göra gourmetmat till dem istället så dem får i sig lite mer näring och bättre mat.
 Lilla Prinsessan Alice växte upp till barn, nu har vi fulla händer. Hon har inte gjort något bus än så länge. Men det kommer väl, eller?

 Så här ser Alice ut nu, fick ingen bättre bild på henne. Men så här ser hon ut. Hon är för söt.
Vi har renoverat så att vi har fått en hall också. Jag tröttnade på att man alltid kom in i huset på en gång, man kom ju in i kaoset som var i kök/vardagsrum så nu ser man bara vardagsrummet först när man kommer in och det är skönt. Vi rev badrummet men vi ska göra ett nytt badrum men vi vet inte riktigt vart ännu. 


 Jag är höggravid och har varit och jobbat lite, nu är jag på väg hem för att bara ta det lugnt.
Det där med att ta det lugnt var ju bara att glömma när jag kom hem, efter en stund började mina värkar.
- AHH vad ska jag göra?
- Åh aj, *flåsar* CLAY ta mig till sjukhuset NU!!


IT'S A GIRL - Isabelle heter hon. Clay ville ha en pojke men han är lika glad för det. Vi får helt enkelt testa igen och se om det går bättre om vi nu blir gravida igen, jag hoppas på det jag vill ha många barn. Jag älskar en stor familj. Jag är dödstrött och jag måste ge Isabelle mat och sen ska jag sova. Clay får gå upp med Isabelle så jag får sova tills jag vaknar.

2 kommentarer:

  1. ÅHÅÅHÅHHÅÅHÅH KAPITEL 15 SNÄÄÄÄLLLAAAAAA!

    SvaraRadera
  2. det kommer på lördag eller söndag =) Håll Ut =) Roligt att du gillar den =)

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!