torsdag 19 januari 2012

Kapitel 18 - Familjen blir större

Familjen Jones/Håger blir större och större. Nu har Clay en önskan att få 10 barn, kommer dem lyckas?


Jag är gravid igen och här får jag värkar när jag precis kommit hem. Jag och Clay skyndar oss till sjukhuset, och denna gång fick vi tvillingar, Louise och Stefan.




Nu är det bara jag, Clay och våra barn som bor i mammas och pappas hus. Alice och Isabelle har blivit vuxna och Isabelle har flyttat ut till eget. Arvid blev precis tonåring och Damon blev barn och blev skickad till internatskola.  Louise och Stefan blev småbarn väldigt fort.

 Nu har vi kommit till en punkt som säger att vi börjar behöva bygga om vårt hus. Jag vill så gärna riva hela stället och göra om allt från början. Men vi behöver massa pengar så vi väntar ett tag till. Jag vill ha en bättre planlösning än vad vi har i dag. 


 Här försöker jag lära Stefan att prata. Och alla barnen får Clays hårfärg jag förstår inte varför dem inte får min hårfärg. Men i och för sig så var jag väl också svarthårig när jag var mindre och har färgat håret efter att jag blev tonåring. Så dem tar väl från mig med om man ska hårddra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!