måndag 9 januari 2012

Kapitel 16 - Födelsedag och gravid?

En morbror är bra och ha i hemmet i bland. Vi är en stor familj och många födelsedagar blir det.


 Morbror Adam leker med Alice. Det är tur att han finns här. Men han flyttar nog snart eftersom vi börjar bli så många personer hemma. 


Alice fyllde tonåring samma kväll. Och det är skönt att hon blivit tonåring. Nu kan hon hjälpa mig med Isabelle om det skulle behövas.

Vi har många födelsedagar i huset nu, Bruno fyllde vuxen =) Han är så söt.

 - Älskling skulle du kunna skynda dig lite, jag tror jag behöver kräkas lite. Som ni kan se har Isabelle fyllt barn. Just nu går det fort i dagarna jag hinner inte alls med.



















Jaha har jag ätit dålig mat? Eller är jag gravid igen? Något är det som inte stämmer.

Några dar senare



 Ja efter några dagar så visade det sig att jag är gravid. Nu är det  bara och vänta på vad det gömmer sig där inne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!