söndag 15 januari 2012

Kapitel 17 - Växande familj och växer upp

Alice är vuxen, Isabelle har fått fyllt vuxen med hjälp av en tårta så hon kunde flytta hemifrån. 


 Alice Håger har blivit vuxen.  Hon bor hemma fortfarande. Men gillar det. 


Isabelle är tonåring men jag tog en tårta för att göra så hon kunde flytta hemifrån så hon är inte i hushållet längre.

Gravid igen, Vad kommer här näst? Pojke eller flicka? Det blir vårt fjärde barn.

Här är Arvid, det tredje barnet i vår barnaskara. Han är just nu yngst men snart blir han storebror. 

Att ha en man som är brandman är oftast väldigt skrämmande och man vet aldrig om han kommer hem levande eller i en urna. Än så länge har han haft några stora bränder men det har gått bra trotts att han stor nära elden.

Här är våra bilar, min längst till vänster, i mitten har vi Adams bil(kock) Adams bil är värd 63 000 simdaler. Och sen har vi Clays bil sist i raden. Min bil kan jag få 5000 simdaler för. 

Hopes hus brann, så Clay fick åka och släcka som tur var kom ingen till skada och det är vi väldigt tacksamma över.

vår älskade lilla Pricken jones har gått bort. Nu ligger han på Djurkyrkogården nära mamma och pappa. Vi hoppas han får springa omkring och jaga möss och allt vad det är han jagar.

Huset brinner väldigt mycket och det tog väldigt lång tid att släcka det här. Som tur är kom ingen till skada

Här är Micke och Polly de här är våra nya familjemedlemmar. Efter att Pricken dog adopterade vi bort Ursa och Bruno fick följa med Isabelle då hon flyttade hemifrån. Och nu fick Micke och Polly komma till oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!