torsdag 5 januari 2012

Flick och pojknamn, ni kan påverka familjen Jones

Läs kapitel 13 <- först innan ni går vidare, detta inlägg innehåller spoilers. Så om ni inte vill förstöra spänningen med detta inlägg läs kapitel 13.



Om ni har läst kapitel 13 så vet ni att Felicia är gravid igen, jag har ingen aning om vad det är för kön på barnet(n) så nu får ni hjälpa mig med namn och jag vill ha namn på både flick och pojknamn. Så kom igen ge mig MER namn.. Ni kan påverka spelet =)

Namn som redan nämnts:
  • Isabelle
  • Emma
  • Emilia
  • Saga
  • Therese
  • Johanna
  • Alex
  • Camilla
  • Sarah
  • Alex
  • Matt
  • John
  • Julius
  • Damon
  • Joseph

1 kommentar:

  1. Tjejnamn:
    Emma
    Emilia
    Saga
    Therese
    Johanna
    Alex
    Camilla
    Sarah

    Killnamn:
    Alex
    Matt
    John
    Adam
    Julius
    Damon
    Joseph

    :D

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!