söndag 4 december 2011

Sluta kom in och läs om det är...

Ni som tycker jag skriver dåligt vad det gäller min serie, varför kommer ni in i min blogg om ni ska skriva en massa elaka kommentarer om att en person skriver dåligt. Jag kommer inte sluta för att folk tycker jag inte skriver bra. Det är fan i mig deras problem. Mitt tips till er som inte tycker jag skriver bra. SLUTA KOM IN I DENNA BLOGG OCH LÄS! Så jävla svårt är det inte att sluta att klicka in sig i en blogg. Jag skiter fullständigt i vad ni tycker jag skriver för att jag tycker det är roligt och dylikt. Jag skriver för MIG själv.

Om jag skriver dåligt FINE jag tycker inte att min serie är speciellt bra men jag skriver den för att hålla bloggen i liv. Men snart kommer den att sluta och jag kommer att skriva om såna saker jag har som mål istället i spelet. Istället för att skriva en serie kommer jag att skriva om mål jag har för mina simmar. Men mer om detta senare =)

Ni som skriver elaka och onödiga kommentarer kommer inte publiceras och dessutom så skiter jag i vad ni som skriver elaka och onödiga kommentarer tycker..

Nu har jag även gjort så att dem som bara är registrerande användare som kan kommentera. Ni som har LiveJournal, Wordpress, typepad, AIM och OpenID kan kommentera. Jag har blivit trött på folk som sätter sig som anonyma och inte vågar visa vem dem är. Stå för det ni skriver i kommentarerna istället för att gömma er bakom en anonymknapp.

Tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!