torsdag 29 december 2011

Kapitel 9 - Nya färdigheter och sovplatser


Vår minsting har blivit vuxen och gått ut från skolan =) Det är skönt att ha honom hemma igen.


- Åh hej, åh Hå.
Adam gör nektar han försöker bli bäst på det. Han har gjort en egen liten trädgård där bara han får gå in


Det är inte bara barnen som försöker att fixa bättre färdigheter på saker. Jag försöker bli bättre på matlagningen =) Och det går men det går så segt.

När Felicia var ute på jobb så hitta hon en papegoja, men vi kan inte ha någon fågel eftersom vi har en katt som troligtvis skulle äta upp den stackars fågeln.
För övrigt går det faktiskt väldigt bra för både Felicia och Hope.

Pricken är rolig på vilka sovplatser han har, här ligger han och sover på klädbyrån. Kanske inte det allra skönaste stället att sova på kanske?


Och så fick man en bild på honom när han dricker ur toaletten, kanske inte så gott och kanske inte så bra för. Men men, Får försöka att hålla koll på pälsbollen.

På vår gata lite längre ner så har jag sett att dem gör ett nytt hus, ett hus som jag lätt skulle kunna tänka mig att bo i. Men någon av barnen kanske får bosätta sig där senare om de har råd förstås =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!