fredag 30 december 2011

Kapitel 10 - Svek och sorg


Felicia har börjat träffa kändisen Clay Håger, men tyvärr så har han haft en tjej sen tidigare men Felicia övertyga honom om att han och Felicia hörde ihop och att det var en mening med det hela. Och kan ni tänka er nu har han flyttat in här hos oss. Det är så grymt roligt för oss alla.


Felicia och Clay, dem är så kära och jag hoppas det blir barnbarn snart. =)


"äntligen har jag hittat en tjej som verkligen älskar mig. Jag hoppas jag inte sumpar den här chansen." tänker Clay.


Vi har drabbas av sorg i vårt hus, min älskade Derek och barnens pappa har gått bort. Han dog av ålderdom och vi saknar honom så, Felicia tar hans död hårt. Hon saknar sin pappa något enormt.



Jag är glad för att Felicia har Clay. Jag hoppas att de övriga barnen klarar av det här också så att dem inte går under. Jag måste vara stark för mina barn, dem behöver mig nu!
Men inte nog för stackars Felicia jag hörde henne och Clay stå och bråka.
- Felicia jag behöver tala om en sak för dig.
- Okej vadå?
- Jag var otrogen mot dig, men det var innan vi blev ihop.
- VA?! Skämtar du med mig? Hur kunde du?
- Nej jag önskar jag gjorde det, jag är ledsen älskade Felicia!
- Du sover ensam inatt och en tid framöver jag vill inte prata med dig alls!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!