söndag 25 december 2011

Haft mycket att göra ber om ursäkt

Jag är ledsen att jag inte har skrivit något för min serie, men denna vecka har jag haft så otroligt mycket att göra hela tiden så jag har inte haft orken riktigt att spela the sims 3, men jag ska göra det lite senare i dag och möjligtvis kommer det ett avsnitt ikväll eller i morgon/tisdag kan möjligtvis bli på onsdag för i morrn ska jag på Julmys hos en kompis och sen ska jag och min kompis gå på New Year's Eve på tisdagkväll.

Men jag hoppas att ni har förståelse för detta eftersom det är trotts allt jul och nyår. Men snart mycket snart kommer det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!