tisdag 29 maj 2012

Problem med bloggen, hemma.

Hej kära läsare!

Jag har lite problem med min blogg hemma på datorn men ska försöka att kolla om jag kan fixa det i morgon när jag kommer hem från arbetsträningen!

Jag kunde nämnligen inte publicera några inlägg men ska se som sagt om jag kan fixa eller försöka få hjälp från något annat ställe.

Tack för att ni har förståelse, jag uppdaterar med kapitel så fort jag kan. Jag finns på www.thesims.ifokus.se där heter jag Pandiz =)

Men jag har även lagt Familjen Jones/Håger/Scott lite åt sidan då jag inte känner någon spelglädje att spela denna familj. Men denna familj kommer ju inte vara borta för evigt. Jag kommer spela dem snart igen och kommer med kapitel =)

Ni kan ju Hälsa på Tristan Johnsson och se hur hans liv går vägen. Honom hittar ni HÄR. Skirv gärna vad ni tycker om Tristan Johnsson legacyn. I den skriver jag inte i "jag form" utan där skriver jag en historia om honom. Måste testa mina vingar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!