söndag 20 maj 2012

Kapitel 47 - spya, 2a graviditet

Detta har hänt: Alice har gått vidare till sin man Lucas, Benjamin jobbar på att bli VD, Tylor och Ursa flyttade till eget hus, Benjamin skrev massa tackkort för alla bröllopspresenter, Benjamin och Trish fick sitt första barn Thea, strax efter Theas födsel så fick Benjamin och Trish plus på stickan igen de var gravida. Har du inte läst kapitel 46 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att läsa detta inlägg.


Jag fick ingen bra start på dagen, jag började spy, det var nog all friterad mat jag har ätit som gjort detta. 

Tiden går och Trish blir bara större och större. Snart är det dags för barn nummer två. Vi är lika ivriga båda två.

Vi har gjort om barnens lekrum, Tapeterna är Ariel från den lilla sjöjungfrun, och gardinerna är också disney. Det är alla Prinsessor från disney som är på dem.

Lilla Thea har blivit ett småbarn. Nya möjligheter finns för henne nu, vi ska bara se vart det leder henne på vägen. 

Det är dags för att åka till sjukhuset, nu får vi veta vad vi får nu, en pojke eller en flicka.

Några timmar innan vi åkte till sjukhuset åkte jag för att adoptera en hund. Han heter Rebus. Jag vet inte vad det är för ras men det ser ut som en Golden Retriver/Labrador. Men ägarna sa att det kommer bli en liten hund. Vi får se vad det blir för hund när han växer upp =)

2 kommentarer:

  1. Är du säker på det friterande, han kanske är gravid ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag är helt säker på det :D hehe

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!