tisdag 8 maj 2012

Kapitel 44 - Eldsvåda och kärlek i luften

Detta har hänt: Tylor har blivit skulptör, Lucas gick bort, Alice är helt förkrossad, Hamilton och Alice fyllde år, Tylor gjorde en simskulptör av Alice, Benjamin, Tylor, Prue och Phoebe blev ungdom och Alice åkte till Rob för att hälsa på. Har du inte läst kapitel 43 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg.


- Akta grabbar så ska mamma släcka eldsvådan. Ni kan ju inte bara stå och kolla på den. 

Benjamin har börjat träna. Vet inte alls vart han fick att göra det, då han inte har den där atletiska sidan i sig. 

Hamilton är journalist och tränar på att skriva och göra böcker. Han har intervjuat personer och skriver historier om dem. 

Benjamin har tränat på pianot och han börjar faktiskt bli riktigt bra. 

Benjamin har träffat en kvinna. Hon heter Trish Frigren. Jag vet inte så mycket om henne ännu har inte pratat med henne så mycket. 

- Här Trish, röda rosor till dig.
- Oh Benjamin vad fina dem är.

- Jag gillar dig Trish, jag vill fråga dig en sak.
- Ja vadå?
- Jag vet inte hur jag ska säga det här utan att låta som en tonåring. Men vill du bli min flickvän?
- Oh Benjamin, ja det vill jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!