fredag 4 maj 2012

Kapitel 42 - Bortgång och en konstig lampa

Detta har hänt: Hunden Jessie blev bort adopterad, Rachels hund fick valpar och mycket söta, Alice lär ett av sina barn att gå, Haley blev ungdom och flyttade ut, Alice och Lucas åkte för 12 gången till förlossningen och barnen leker på taket. Har du inte läst kapitel 41 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda.

Att vara ute och plocka frön mitt i natten är inte så smart, man ser inte så mycket så det tar en evighet att hitta dem. 

En ny familjemedlem är född. Jag har dock ingen koll vem detta kan vara. Men så kan det ju bli ibland. 

Felicia har gått bort, nu är det vi som måste föra familjen Jones/Håger/Scott vidare. Det är jobbigt att förlora någon. Men det var mammas tid nu och nu är hon hos pappa igen och hos mormor och morfar. 

"Hum vad är det här? Lampan är verkligen skitig, kanske skulle göra rent den.

- Oh herregud vad är det som händer?




















Det som kom från lampan var denna filur, jag frågade vad hon var och då sa hon att hon var en ande och att jag hade tre önskningar, vad ska man önska sig?
Piper har tagit examen och flyttade ut, Elvira blev en tonåring och hon ger mig väldigt stora problem, Kathrine blev ungdom och flyttade ut också och Lucas blev åldring och nya möjligheter kommer och går för alla. Vi får bara vänta och se vad som händer med allt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!