onsdag 9 maj 2012

Kapitel 45 - Ännu mer kärlek i luften

Detta har hänt: En eldsvåda härjad i familjens kök och mamma Alice lyckades släcka elden utan några skador, Benjamin har börjat träna, Hamilton är journalist, Benjamin tränade på pianot och träffade en tjej Trish, och de blev pojkvän och flickvän. Har du inte läst kapitel 44 kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda.


- Trish, vill du bli min fru?
- Oh, jaa det vill jag.

En utav mina söner har gift sig. Jag är en stolt mamma och känner mig trygg i att Benjamin och Trish kommer att föra arvet vidare. 

Tårtan är ju den bästa höjdpunkten, Men det går ju att äta alldeles för mycket och få ont i magen också. Men Benjamin är make nu och jag hoppas att han kommer bli lika lycklig som jag var med hans far.

Hoppsan, nu tror jag faktiskt det blev lite barnförbjudet. Men kärleken återstår ju mer man visar det för varandra.


























Trish inne på toan och kräks, är det matförgiftning eller en graviditet som pågår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!