torsdag 17 maj 2012

Kapitel 46 - Sorgen är här, flytt

Detta har hänt: Benjamin friade till Trish tidigt, Bröllop stod på listan bara några veckor efter förlovningen, Bröllopet blev bra och alla gäster hade det trevligt, det blev lite barnförbjudet och frågan om Trish var matförgiftad eller om det var en graviditet kom upp. Har du inte läst kapitel 45 än kan du göra det HÄR. Tryck på "LÄS MER" för att läsa detta inlägg.


FOTNOT: Nu följer ni Benjamin Scott som är tvilling till Tylor Scott. 

Liemannen har kommit åter igen och tagit min älskade mamma. Nu får jag själv ta över staffetpinnen och föra arvet vidare.

Jag har börjat jobba inom affäryrket och siktar på att bli VD inom en snar framtid. Egentligen behöver jag och Trish inte jobba eftersom vi har över 200 000 simdaler. Men det är skönt att komma hemifrån i några timmar.

Tylor flyttade ut med hunden Ursa Han tyckte det var dags nu och skaffa eget. Och påbörja ett nytt liv med hunden. Och nu är det bara jag och Trish kvar i huset där gammelmormor och gammelmorfar började sina liv. Dock ser ju huset inte ut som det gjorde från början.

Jag tog ann att skriva tackkort för alla presenter vi fick för bröllopet. Det blev en lyckad bröllopsfest vi hade :D 

Dagen kom som vi har väntat på, vår första dotter Thea föddes. Trish och jag är helt till oss. Thea kom till oss en kort tid efter att vi gifte oss.


























Kort efter att Thea föddes fick både jag och Trish en överraskning som vi inte trodde skulle ske så snabbt. VI var åter igen gravida. Men vi kommer klara detta, mamma och pappa klarade detta med många småbarn samtidigt. Vi hoppas på att vi klarar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!