måndag 14 maj 2012

Inga kapitel, finns en orsak.

Som ni har märkt har inte något nytt kapitel lagts upp på bloggen, men det är för att i lördags var jag i gbg och besökte Liseberg. Så då spelade jag inget, och i söndags hade jag ont i huvudet näst intill hela dagen så låg bara i sängen och vilade och tittade på film.

På vardagarna orkar jag inte spela då jag går på arbetsträningen mellan 8:30-15.00 varje dag så jag orkar knappt sitta framför datorn då jag kommer hem. Så jag spelar enbart bara på helger eller om jag är ledig. På torsdag är jag ledig och på onsdag går jag till halv två då det är röd dag på torsdag.

Så ni får vänta ett tag på kapitel tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!