fredag 2 mars 2012

Kapitel 25 - Värkarna

Förra kapitlet kunde vi läsa att Alice var gravid, det blev en katastrof till födelsedag för Rob, Clay's bror dog på Robs födelsedag. Har du inte läst kapitel 24 ännu? Gör det HÄR
Tryck på "LÄS MER" för att läsa detta kapitel.


Värkarna kom helt plötsligt och det var dags för mig och Lucas att åka till sjukhuset för att föda, mormor Felicia och Morfar Clay fick sitta barnvakt åt Rob och Johnny


Det blev en flicka, och hon heter Estelle. Vi är så lyckliga. 

Alice tog hand om askan som blev efter hennes farbror Liam Håger. Det blev bara en hög med aska och ingen gravsten. Den försvann i alla fall.

Jaha, så var det dags igen. barn nummer fyra på gång? 

Johnny blev barn och jag fick det bekräftat, jag är gravid för fjärde gången. Hoppas familjen tycker det ska bli lika roligt som jag.




















Lilla Estelle blev småbarn samma dag som Johnny fyllde år. Som min mamma har sagt ett flertal gånger så växer barnen otroligt fort, och det inser jag nu. Mamma har rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!