lördag 24 mars 2012

Kapitel 28 - Försöker gå vidare.

Detta har hänt: Rob(Tonåring), Estelle(Barn) och Jean(småbarn) fyllde år. Hunden Micke dog och Rob fick ett eget rum då han blev tonåring.
Har du inte läst kapitel 27 kan du läsa det HÄR





















Rob och Estelle gör läxorna innan skolbussen kom i morse. Men de hann inte klart med sina läxor. Så dem får göra det när de kommer hem igen. Dem sköter sig bra med läxorna förutom Johnny.




















Polly sökte tröst vid Mickes grav, vår älskade lilla hund. Han dog alldeles för tidigt =(. Vi får försöka att göra vårt bästa vad det gäller Polly.



















Johnny fyller tonåring. Vi får se vad livet har att erbjuda härnäst för honom.


















 Mamma och Polly gick till hundparken och där öva dem på att sitta vackert. Det blev nog en bra promenad för dem båda, speciellt för lilla Polly. 











Rob fyller vuxen och nu ger han sig ut i vuxenlivet, vi får se vad hans liv kommer att erbjuda. Jag hoppas att han får en flickvän som han gifter sig med och skaffar ett liv tillsammans med. Vi håller tummarna för honom =) 



















Rob har sparat ut till långt hår. Han passar i det ganska så bra. Vad tycker ni? Bara han själv är nöjd med det hela så är jag nöjd med honom. Han är min son.  

Rob tog även examen, och nu har han ett diplom och han frågade om inte vi kunde skaffa oss ett biljardbord och det gjorde vi. Så han och jag tog parti i biljard, men det tog slut fort vi båda gav upp och gick och sov. Det blev en lång dag för oss alla.

Strax innan jag skulle gå och sova så såg jag att Johnny var uppe, och jag bestämde mig för att prata med honom.
- Johnny, vi behöver prata.
- Ojdå det här låter inte bra.
- Nej det gör det definitivt inte, skolan ringde och du har fortfarande IG hur komme det sig? 
- Jag är väl för lat.
- Men Johnny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!