tisdag 6 mars 2012

Göra om lite!

Jag ska försöka att göra om sidan lite, förbättra den lite. Men jag vet inte hur.. Men jag hittar väl på nått.
Tryck på "Läs mer" för att se vad detta inlägg innehåller =)


Något jag måste fundera på är hur jag ska göra är fliken som heter "Lär känna familjen Jones". Jag är inte riktigt nöjd med det. Så får tänka ut något bra =)

Men snart kommer ju det nya expansionspaketet och jag kommer nog inte spela förrän då alltså i morgon eller om det blir på torsdag vet ju inte när spelet kommer. Men jag ska ge er en uppdatering i hur jag tycker det är. I samband med det berättar jag lite vad jag tycker om prylpaketet som jag skulle berätta om då det kom ut. Ursäkta för att ni har fått väntat så länge.

Med andra ord kapitel 26 kommer typ fredag eller helgen =) SÅ håll ut =)

2 kommentarer:

  1. Kan du inte printa ett nytt familjeträd, tycker det är sjukt roligt och kolla på ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det ska jag absolut göra, har inte hunnit bara då jag inte har spelat nått idag förutom att gå in för att fixa bilder till min artikel jag skriver för The sims ifokus =) Men det kommer en så fort jag spelar. Dock förändras ju familjeträdet så mycket hela tiden så blir mycket uppdatering på den :D

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!