söndag 11 mars 2012

Problem att kommentera! update:23:11

Jag har lagt märke till en längre tid att det är problem och kommentera på blogger.com. Jag vet inte om det är blogger.com som har problem men ska försöka kontakta personerna som äger bloggportalen för att få svar.

Men ni måste ju ha ett konto här på blogger.com då jag hade så enormt problem med elaka kommentarer som jag inte accepterar eller tänker ha nått att göra med. Men jag vet att det finns problem med sidan och jag ska försöka luska ut vad som kan vara problem med kommentarerna.

Update 23:11 - Jag har nu bytt hur man får upp för att kommentera, jag hade ju så att den låg under blogginlägget men har istället bytt till Popup-rutan det verkar funka. Så jag hoppas det ska lösa sig nu =) Så KOMMENTERA på :D Hör av er till mig om ni har svårt med att kommentera fortfarande. Omsandrasliv@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!