fredag 30 mars 2012

Kapitel 34 - Dubbel glädje

Detta har hänt: Examen, lagning av mat, Lucas träffade en ny svåger, lära ut "spela död", dödsfall och Jessie växte upp. Har du inte läst kapitel 33 än kan du göra det HÄR.
Tryck på "LÄS MER" för att se vad detta inlägg har att erbjuda.












 Micke och Polly har nu återförenats i himmelen. Jag hoppas att dem har de bra tillsammans, jag saknar dem , väldigt mycket.
Jessie ska precis lägga sig i det rum vi gjorde till Rob när han bodde hemma. Hon saknar ju förstås Polly också. Det är jobbigt för oss alla nu, men vi får stötta varandra så mycket vi kan.












 Lucas träffade en svåger till honom, men kommer inte ihåg vem han var tillsammans med. Han kom för att vaccinera sig och vi började och prata lite. Frågan är när mina syskon ska få barn. arvet måste väl gå vidare från flera håll och inte bara från mig?

Förlossningen är igång och barn nummer sex är på väg ut. Lucas och jag åkte till sjukhuset i väntan på att förlossningen ska dra igång på riktigt så barnet kommer ut.













 När vi var på sjukhuset växte Rachel upp, nu väntar nya utmaningar. Potträning, lära och gå och prata. Men vi är många vuxna så det går nog bra.  

Hoppsan vi fick visst dubbelt upp. En pojke och en flicka som fick namnet Danny och Debbie. Det är lite roligt, mamma och pappa fick också tvillingar och just en flicka och en Pojke, Louise och Stefan. 

Det tog inte alls lång tid att göra Rachel blöjfri. Men det kommer bli en tuff match med två spädbarn och ett småbarn. Det ska bli intressant och se om vi kommer klara detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!