onsdag 28 mars 2012

Kapitel 32 - Lite egen tid och lek med Polly

Detta har hänt: Renovering av köket, Krydda till förhållandet, Rob har flyttat hemifrån, Alice är trött på att det bara är hon som får ta hand om hushållet då hon är gravid och Jean har börjat träna. Har du inte läst kapitel 31 kan du göra det HÄR.
Tryck på "LÄS MER" för att läsa fortsättningen =)!


Att läsa tidningen ute en härlig sommarkväll är aldrig fel. Här får jag sitta ensam en stund innan verkligheten börjar igen.  

Estelle fyllde år hemma hos en kompis, vi får fira henne lite senare. Nu väntar nya möjligheter för henne och jag hoppas att allt går bra. 

Jean fyllde tonåring. Vi får se vad hon kommer att hitta på för hyss, jag hoppas hon är snäll mot oss. 













Jag lekte lite med Polly, och hon fick en godis och det uppskattade hon. Det är alltid kul att man ser att hon uppskattar att man leker med henne. Jag vill aldrig att hon ska dö. 

Hoppsan, leken med Polly blev lite mycket kanske, jag satte visst igång min förlossning med barn nummer fem. Vi får se vad det blir en flicka eller pojke?

Det blev en liten flicka, och denna flicka ska heta Rachel. Syskonen och vi är hur glada som helst men trötta.  Men mamma och pappa finns som kan hjälpa oss om det skulle krisa, dem älskar sina barnbarn. 




















Vi har adopterat en ny hund, hon heter Jossie Jag lekte även med Polly lite, det känns som om saker och ting är nära nu. Jag är så glad över Polly och förstås Jossie =)

Fotnot: Det var inte Jean som satt och tränade utan det var Estelle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!