onsdag 23 januari 2013

Kapitel 92 - Ariel blir barn

Detta har hänt: Nathan har hittat sig en fru, och nu bor hon hemma hos familjen, Nova bytte jobb igen nu jobbar hon som barnskötare, Lille Tubbe fyllde år och blev hund, nu blir liten, stor. Har du inte läst kapitel 91 än kan du göra det HÄR


Vera satte sig för och titta lite på vädret, och det dåliga vädret ska hålla i sig. Dimma, regn, hagel men till helgen skulle det bli soligt och varmt, snart är sommaren här. Äntligen slipper vi kylan och snön. 

Hon träffade även min lillebror Noah. Hon blev väl lite tagen av att vi fortfarande har några gravstenar kvar. Mamma, pappa, Jacob och Noah. Men jag kan inte låta dem gå, inte än. Det är för tidigt.

Ja må hon leva, ja må hon leva..... Lilla Ariel fyller barn. Inte direkt passande klädsel men vad ska man säga. Dagen innan så gick jag in i köket och hörde att Nathan och Vera pratade, de ska ha barn. Vera är gravid och det är snart dags för henne och föda. Jag är inte direkt glad över nyheten. 

- Önska dig något nu gumman.
Jag tittade på min enda dotter, jag var så lycklig över att ha henne i mitt liv. Hon är en av de många saker som har gjort mina dagar, det är för henne och pojkarna som jag kommer upp på morgonen.

- Blås ut ljusen. Så får du lite tårta sen.
Med lite hjälp blåste Ariel ut ljusen på tårtan. Man såg på henne att hon gillade att fylla år, det är första gången hon firar sin födelsedag med en familj. Hon är vår familj och vår lilla flicka som vi älskar över allt annat på denna jord.

Självklart ska mobilen ringa innan födelsedagen är klar, jag lät det ringa, om de va viktigt så ringer dem igen sen. Nu vill jag bara fira min dotter och låta henne veta att jag älskar henne med hela mitt hjärta.

Ariel blev barn och nu kan hon hitta på massa olika saker. Nya möjligheter finns ju för henne, Nu kan hon bygga upp sina färdigheter och vara med på ett helt annat sätt än tidigare.

Ariel Scott har blivit barn. Nya egenskaper och möjligheter kommer att bli tillgängliga.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SimsBrooke: Det kommer att komma ett inlägg vid något tillfälle med lite mer information om Ariel. 

4 kommentarer:

  1. Ariel blev otroligt söt som barn. :D

    Och Nathan fortsätter rusa in i sitt förhållande alldeles för snabbt... :S Kommer det att hålla? :S

    Jag hoppas på det bästa, för både dom och barnet..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tycker också hon blev söt :D Jag tycker hon är lite lik sin mamma fastän hon är adopterad :D

      Ja hur ska det gå :S vill nog inte veta..

      Radera
  2. Grattis Ariel!

    Ojoj ska Nathan redan bli pappa? Han är ju nästan barnet själv.

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!