fredag 18 januari 2013

Kapitel 88 - Förstöra möbler

Detta har hänt: Nova hade morgonmys i gungstolen med dottern, det blev ännu mer mys uppe i arbetsrummet, Leon lekte lite med sin nya lillasyster, Samma kväll växte Leon upp till tonåring, Tubbe sov på golvet utan något att sova på, Den lilla flickan blev presenterad som Ariel Scott och prinsessan sov så sött i sin säng på kvällen. Har du inte läst kapitel 87 än kan du göra det HÄR


Att vara valp kan vara både roligt men samtidigt mindre roligt när man gör något dumt. Och nu gjorde Tubbe något väldigt dumt som att attackera möblerna runt om i huset. Jag fick avbryta det jag höll på med och tillrättavisa honom.

Efter att jag sa åt honom så gick han till sina leksaker istället. Jag hoppas att han sköter sig nu med sitt tuggande, han ska tugga på sina leksaker och inte på våra möbler. Får hoppas att det blir bättre när han blir äldre.

Jag tittade i vår stjärnkikaren, det är inte så bra och titta i den mitt på dan då man kan se in till folk och det är ju inte direkt meningen kanske. Får titta i det när det är mörkt och kanske lite varmare.

Nathan har träffat en tjej, och hon verkar toppen för honom. Jag hoppas att det blir bra och att han blir lycklig om hon nu är något att ha.

Nathan åkte till festivalen och träffade Vera. De blev inte borta länge då Nathan bjöd hem henne hem till oss.  Jag vill verkligen att han ska bli lycklig med någon och få känna på lyckan precis som jag fått. 

- Jag måste få fråga, har du någon pojkvän?
- Nej, jag är singel. 
Jag såg på Nathans kroppsspråk att han blev glad och upprymd för man ser att han gillar henne.

Jag tjuvkika på dem och jag vet att man inte får göra det men jag kunde inte låta bli, men det är sånt han får ta när han tar hem en eventuellt tjej till vårt hem, jag kan inte gå på tå för att han kan få vara ifred. 

Efter att Vera hade åkt hem så satte sig Nate i ett bubbelbad. Han slappnade av och funderade, och funderade. Jag hoppas han kommer fram till något bra och jag hoppas att han inte gör något förhastat bara. Jag vill inte se han göra samma misstag som jag gjorde. Jag önskar all lycka till min älskade son. 

3 kommentarer:

  1. Tubbe är så söt att jag smälter. :D
    Längtar efter att få se honom som vuxen. :)

    Åh, jag hoppas verkligen att Nathan hittat en bra tjej som han kan få en lång tid, om inte resten av livet, ihop med. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli intressant och se hur han kommer se ut som vuxen kan knapp bärga mig :O haha.. Ja vi får hoppas på det bästa :D

      Radera
  2. It´s love in the air .. :) Hoppas dom blir ett bra par :D

    SvaraRadera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!