fredag 3 februari 2012

Kapitel 21 - Nytt tillskott och ombyggnad av hus


Efter 10 barn och nytt hus, så lever man livet.
Tryck på Läs mer om du vill veta hur huset ser ut =)


Ett av vårt senaste tillskott till familjen, Hugo som ligger och sover.


 Här har ni vårt nya hus som vi byggde för dryga 100 000§, Jag är ganska nöjd, dock så är huset så stort att inget annat än huset får plats på tomten. Men det gör mig inte så mycket =)
Så här ser Alice rum ut. Alla stora sovrum med dubbelsäng ser ut så här. Och så har alla stora sovrum ett badrum anknutet till sig också. Det är bara barnrummet som inte har något egen toalett.


Detta är mitt och Clays rum och så klart småbarnens rum. Dock har vi bara Bonnie kvar i rummet då Hugo har blivit barn. 


En del av vårt vardagsrum. Inte så mycket att hurra över egentligen men vi får väl försöka att fylla rummet med saker.


Vårt lilla gym som vi har, inte så stort men det räcker gott och väl åt oss i familjen. Jag själv borde ställa mig på det där löpbandet och springa lite. Bebiskilona sitter fortfarande kvar. Som ni ser längst åt höger kan ni se en gång till köket.


Och så här ser köket ut. VÄLDIGT stort men vi kanske kan hitta på något med köket också. Längst till vänster i bild som inte syns står en dator. Funderar dock på om man skulle göra ett till rum här för att få ett arbetsrum men man får kolla på det där. 

Och till sist men inte minst, så här ser alla badrum ut. Dem är likadant inred =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!