torsdag 23 februari 2012

Bloggen står på hold denna vecka.

Jag har inte spelat sen förra veckan och denna vecka kommer det inte bli något heller då min bror ska flytta och just nu renoverar dem innan de flyttar. 
Tryck på "Läs mer" för att läsa fortsättningen!

Så jag är där från klockan 10 nu tisdag och onsdag och har inte kommit hem förrän på kvällen. Och har inte orkat och spela.
Jag kommer just nu prioritera att hjälpa min bror hela denna vecka och sen får vi se hur det ser ut. Vi får se om det är så att jag ska hjälpa till mer för att dem ska komma i ordning.
Så kapitel 24 får ni vänta på tills nästa vecka.
Men det går snabbt :D Ha tålamod =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!