onsdag 15 februari 2012

Jag har inte glömt er

Hej alla simsare =)

Jag har inte glömt bort er, det är så att jag har blivit sajtvärd för The Sims Ifokus och jag och de medarbetare som jobbar med sidan har försökt att få bukt på sidan så den ser lite bättre ut och vi försöker skriva artiklar också. Men sen har jag inte känt för att spela the sims så jag har tagit en liten paus men jag ska försöka att spela antingen lite ikväll eller i morgon. Högst troligt blir det i morgon då jag ska försöka att göra saker med min artikel i dag.

Artikel kommer att komma här också, och förstås på länken ovan. Jag hoppas ni orkar vänta tills i morgon =)

Uppdatering Kl: 18:29: Jag kommer att spela ikväll så nästa avsnitt kommer de närmaste dagarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!