söndag 14 april 2013

Kapitel 113 - Rick ung igen... eller(?)

Detta har hänt: Sammy är väldigt fäst vid sin docka, Lilla Becky fyller år, När man bor ihop med många varulvar finns det både för och nackdelar, Nova är lite orolig för sina barn och låsasvännerna, Sammy ställde sig vid kemibänken och badrummet behövde sig en omgång för städning. Har du inte läst kapitel 112 än kan du göra det HÄR


Rick såg hur mycket Tubbe kliade sig så han fick sig ett bad.

Ett mycket skönt bad enligt Tubbe själv, hur kan ett bad vara så skönt?
Tubbe gillar att bli badad men det finns ett litet dilemma han gillar inte att vara blöt efteråt, han springer och springer tills han är helt torr om kroppen. Han är ju för rolig den där lilla hunden.

Samantha fyller år, Hurra hurra hurra hurraaaaa. :D Grattis Samantha. Men det är ju inte bara hon som fyller tonåring även hennes bror Sammy! Hurra hurra hurra hurra Grattis Sammy =)

Sammy stod med ryggen mot alla, han ville inte riktigt vända sig om på en gång.
- Sammy vänd dig om så vi får titta på dig.
När Sammy vände sig om fick alla sig en otrolig chock, ingen hade väntat sig detta.

Samanthas låsasvän gosan fyllde även hon år. Gosan och Samantha är väldigt bra kompisar och gör för det mesta allt tillsammans. Jag kan inte förstå att många ska bli så fästa vid något som en docka. Hur är det möjligt?

När Sammy vände sig om trodde vi knappt att det var sant. Jag tittade på Sammy och sedan tittade jag på Rick, jag såg inte Sammy framför mig utan jag såg en ung version av Rick framför mig. Det är verkligen läskigt att dem är så pass lika varandra. 

2 kommentarer:

  1. Alltså, det är helt sjukt hur lik Sammy är sin pappa Rick! :O :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag fick en smärre chock när han vände sig om ska du veta.

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!