lördag 6 april 2013

Kapitel 112 - Ja må h*n leva!

Detta har hänt: Nova och Rick kommer hem till glada barn och djur, Lianna satt kittlade lille Tubbe, Ny tvättmaskin och torktumlare köptes, Sammy förvandlades till varulv, Sammy tog hjälp av sin låsasvän och låta honom städa åt Sammy. Har du inte läst kapitel 111 än kan du göra det HÄR


Nästan varje dag ser jag att Sammy står och pratar i luften. Hur kommer det sig? 

Lilla Becky fyller år, hon blir barn. Därav två ljus på sin tårta. 

Pappa Rick står bakom och hurrar för fulla muggar. Jag är glad att alla hade kläder på sig denna gång. 

Är det någon i bakgrunden som vill ha tårta eller? Rick ser ut att attackera Beckys tårta vilken sekund som helst. 

Att bo ihop med ett gäng varulvar är inte alltid det lättaste varken för mig eller Samantha som även hon är häxa. Samantha suckar lite smått ute i köket åt både sin pappa och syster. 


Becky Scott! Vet inte vem hon är lik. Becky är varulv och har egenskaperna älskar kyla, atletisk och vegetarian. Hon är fisk gillar kinesiskt, vårrullar och kryddigt brun. 

Jag kom in i barnens sovrum och ännu en gång ser jag Sammy stå och prata i luften. Det är andra gången i dag som jag ser honom stå och prata med sin vän. Jag börjar bli orolig, eller snarare ännu mer orolig än vad jag var innan. 

Sammy ställde sig vid kemibänken som barnen fått i sitt rum då bland annat Sammy ville ha en kemibänk i sovrummet. Den kommer bara stå där en kort stund då vi vill ha uppsikt över vad barnen gör vid kemibänken. 

Att vara borta i några veckor har verkligen satt sina spår. Inte bara i tvätten men även i ena badrummet då både toaletten och badkaret är snuskigt smutsigt. Här var det och städa för glatta livet, och jag som önskade att jag kunde få pusta ut i några dagar innan jag påbörjar en städning av hus. Den där barnvakten har varit för lat för husets bästa. 

2 kommentarer:

  1. Jag älskar varulvar i Sims 3, dom är så sköna. :D

    Becky blev jättesöt som barn. :)
    Det är inte alltid lätt att passa in i en flock med varulvar, särskilt inte när deras åsikt om "bordsskick" skiljer sig från dom flestas. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dem har ju de.

      Ja, Jag tycker alla barnen i Jones/Håger/Scott blir så söta :D

      Jag gillar bilderna jag tog på Nova och Becky vid tårtan :D

      Radera

Tänk på detta innan du kommenterar!!

¤ Elaka kommentarer publiceras inte!
¤ Jag svarar alltid tillbaka på min egna blogg, så glöm inte att komma tillbaka och läs svaret!